Linamommg Nefes alırken hafıf hırıldı duydum ve bu sabah burnu tıkalıydı gece ustunu sureklı acıyor kesın ondan oldu bugun hemen dr goturum de agırlasmadan sızın onercegınız bıse varmı suan on bır aylık kızım
Prensesbella Linamommg burnunu temizleyin nane limon ici din yani suanlik bunlar yeter doktora gidene kadar. Zaten doktorunuz ona göre bir ilaç verecektir.
Gamzem12_y Linamommg biz de öyleydim dün gece hastaneye götrdk burnunu açıp buhar verdik ilaç alıp eve geldik bu gece rahat uyudu dün gece nefes alamayıp kalkıp aglyodu bence siz de götürün daha ağır olmadan
Aceranne Linamommg bebeklerde hırıltılı solunum yaz YouTube a orda Osman gönül al ın uygulamalı videosu var canım hemen yap çok iyi geliyor ben 20 günlükken yapmaya başladım günde 2 defa yapıyorum doktoruma da sordum o da onayladı
yookkdahaneler Ebru7 aspiratör le bi tek ben mi çekemiyorum 😭 biliyorum görüyorum aşırı dolu ama gelmiyor
yookkdahaneler Ebru7 aşırı dolu burnu hırıltıdan nefes alamıyor ama çekemedim beceremedim çok üzülüyorum
Linamommg Ebru7 x clear kulanıyıduk bebeken suan dr sırmam lazım habgısını alayım dıye sen hangısını kulanıyosun
Ebru7 yookkdahaneler serum fizyolojik sıkmadan sakın çekmeyin once serum fizyolojik sıkın her deliğe 2 damla
Hipatya yookkdahaneler yotuba bakın doktor Osman gönlüal dı sanırım güzel anlatıyo ben beceriyorumda 2 haftadır geçmedi hırıltı geniz akıntısı sürekli aç aç ağlıyor artık
Ebru7 Linamommg önemli olan tog değeri canım marka onemli degil ama lcw veya e bebek alabilirsin biz oralardan aldık bu havalarda 1.5 veya 2 tog öneriliyor
Ebru7 Linamommg balgam lı kustuysa iyi bişey içindeki balgam atmıştır. Bizde oyle olduk doktor iyi bişey dedi
Linamommg Gamzem12_y neyı vardı ben sıcak dus aldırdım hergun aldırıyom ama daha hergun yapmıcam bugun kendıne gelsın dıye dus aldırdım kalın gıydırdım calpol verdım ıhlamur verdım damla damlattım burnunu cektım hemen
yookkdahaneler Hipatya en başta bi doktor çıkıyor omu enjektördeki suyu yarı yarıya buruna sıkıp bebeği ters çeviriyor
Ebru7 yookkdahaneler evet Osman gönülal. Biz kendi doktorunuza sorduk yapabilirsiniz o videodaki gibi dedi günde bir defa
Ebru7 yookkdahaneler evet oda nefes cekmeli aslında çekmesi lazım sen serum sıkarak cekmeyi dene Bi canım. Baktın olmuyor cok pahalı degil zaten otribebe nin aspiratörünü al ben cok memnunum ondan