[silindi] Deletedmom_78 Şart değil tabii ki bebeğiniz rahatsız oluyorsa yapmayın. Kundak yapacaksanız da zaten yarım kundak yapın. Sadece kollarına gelecek şekilde, ayaklarını sarmayın serbest bırakın.
DurununAnnesi12 Deletedmom_78 kızım doğduğu günden beri üstü örtülsün istemezdi sıkıya da gelmezdi kundak yapmadım bir sorun yaşamadım çok şükür