Hemsireanneee Günaydın anneler uyanık olan varsa acil bişey soracağım . 7 günlük bebeğim var çok ağrılarım vardı dikkoron yaptım sakıncası var mıdır ?
Birbebeginblogu Hemsireanneee zaten doktor ağrı kesici iğne veriyor dayanamayacak ağrın olursa vurdur diye ama içine sinmiyorsa 2 saat süt verme sağ-dök sütünü
Hemsireanneee Birbebeginblogu ben hastanede yatarken de dikloron yapmışlardı o yüzden tekrar dikloron yaptım evde . Şimdi netten baktım da dikloron yapılmaması gerek diyor off çok rahatsız hissediyorum ya keşke o acıyı çekseydim de bu stresi çekmeseydim