Merhaba kızlar 8 günlük oğlumu sarılık nedeniyle hastaneye yatırdılar değeri 17 olunca başına gelenler lütfen bilgi versin emmiyordu 3 gündür aktif emmeye başlamıştı şimdi de 3saatte 1 süt sagip getirin dediler ama yeni gelmeye başladığı için bilmiyorum oğluma yetecekmi en az 5 şırınga en fazl 8 şırınga 5ml siringalar bı yeterlimi ne yapmam gerekiyor daha önce yaşayanlar yardımcı olabilirmi lütfen