Havvakck Kızım saat 5 de uyanıyor ve hepimizi uyandırıyor hem çok güzle bi duygu hem de niye bu kadar erken kalkıyo anlamıyorum uyanmasak resmen bütün şebeklikleei yapıyo 😂
TheBaby Havvakck Biizmki yine akşam 19;30 da yattı. Sabah gözümü açmasam uyanık olduğunu anlamıycam. Bi bakıyorum uyanmış saat 6:00 biz uyuyoruz diye rahatsız etmez hiç. Gözümü açıp boncuk boncuk bana bakan gözleriyle denk gelince basar tatlı sevinç çığlığını. Onun o tam sevilesi hallerini görünce zaten ben yatamıyorum daha😁 başlıyorum mıncıklamaya
Purpura26 Havvakck Ne zaman başlıyor agular😃 benim ki 2.5 aylık. Kendi kendine devamlı söyleniyor bırakınca. Ağlıcak sanıyorum ama ağlamıyor 😃
Vuslat23 TheBaby oyyşş Rabbım daım etsın huzurunuzu , benım oglumda sabah uyanıyo bıbıı bubuuu bbbbbb ard arda heyecan hararetlı :)) anlatıyo anlatıyo 15 dk anlatır hala uyanmasak sesıne çığlığı basar:))) gizlıden hallerını izlıyoz çok sevımlı
TheBaby Havvakck Valla benimki sadece sabahları sessiz biz uyanmayalım diye bence sesi çok çıkmıyo. Gün içinde hiç susmaz ağzı laf dolu. Çünkü hiç susmadan onunla konuşan bir annesi var😄