bsra1321 bende yptiramadim çok fazla ücretleri zaten bir doktora gidiyorsun Devlete de gitsen yok muayene parası yok reçete parası özele de gitsen aynı ilaçlar bir dünya oğluma kan ilacı verdi sağlık ocağı içinde paraben falan var doktora başka yazdırın diyorum devletin verdikleribse hepsinde var dedi kadın özel verdi ücretli oda eczanelerde yok ne yapicam bilmiyorum valla mama bez bir dünya para millet ne yapicak bilmiyorum