Elem27 Uyandrmasam uyanmoyr emme ye bn de uyudummu yorgunluk tan kalkamıyrm sizce bebeğimi kaldırmam lazımmı
Sevvalakkah Elem27 Kaldırma bende 2 ay 26 günlüğüm kaldırmıyorum ne zaman kalkarsa o zaman veriyorum geceleri gündüzleri emziriyorum bol bol zaten doktorlar gece kaldırma taraftarı değiller
Tuba Elem27 ben ilk haftası kaldırdım sonra bıraktım uyandırmadım. Eğer kilo alımı iyise kaldırmayın uyusun🥰
Sebnem1 Benim bebeğimide 2 ay 25 günlük 😇 benimkide gece 1 kere kalkar yada hiç kalkmaz kalmadığı zaman uyandırmıyorum artık zaten gece yatmadan güzelce emiyor doktorum uyandırmana gerek yok dedi
Sevvalakkah Elem27 Bence gece kaldırmayın kilosuda çok iyi şükür 😊 Hem bu şekilde uyku düzenine alışmış olur
Tugcebyrmm Elem27 2bucuk aylık bebeğim gece derin uyuyor bende kaldırmıyorum canım zaten kendi uyanıyor :)
Denizzz88 Elem27 kendi uyanmıyorsa aç değildir demek ama ben o aylarda en fazla 5 saat uyusun kaldırıp uykusunun arasında bi emziriyodum içim el vermiyodu karnı acıkır midesi kazınır falan 😊