_eay_ çok haklısınız bende molfix kullandım sizdiriyo hatta ben molfix müşteri danışmanına kadar ulaştım bez istediler benden numune incelemek için ama ben gönderemedim sleepy kullanıyorum şuan memnunum 6 numara kullanıyorum 80 liraya almış eşim 1 ay götürüyo benim kızım 2 yasinda şuan malum bezi bırakamadık hala