1 haftadır kzıımın burnu tıkalı kullanmadıgım damla kalmadı aspiratörlede cekiyorum pek bişe cıkmıyor napacamı şaşırdım cocuk uyuyamıyor şuan bi kalktım hersey denedim ama yok aynı napmalıyım acaba doktoramı gitsem bide internette buhar makinası gördüm odamıza aliyim diyorum işe yararmı acba