CemileAbdullah benimde oglum 15 aylik olmak üzere 10 aylıkken kaka geldiginde kosup vc nin kapısına bağırıyordu yada kapiya vuruyordu o zamanlar iletisimi saglamistik ama hep evdeydik sonra ben biraz hasta oldum onun ilk dişi çıktı ateslendi falan derken tuvalet iletisimimiz kayboldu ama bezsiz hic dolastirmamistim ben simdi ise çişini yapacakken söylüyor olduğu yere çömelip ciss diyor ve yapiyor🤭 kaka geldiginde de yemek masasinin altina giriyor aslında kendimde cesareti bulsam oğlum çok elverisli ama bende cesaret yok mesela bi yere gittigimizde eger yemek masasi yoksa kaka yapmiyor eve gelir gelmez de masanin altına koşuyor 😋 ilk önce iletisim kurun sizde mesela oğlum 7 aylikken siraliyordu bende o zaman lazimligin görüntüsüne alışsın korkulcak bisey olmasin diye oturma odasina koymustum ve arada onu oturtup gosteriyordum ciss diye daha sonra vc ye götürdüm bunlar ufak ama etkili seyler alismasi korkmamasi icin