ArasSeda Spiral taktıralı hemen hemen 16 gün oldu ben adet oldum normal mi doktora gitmeme gerek var mı hafta sonu girdi araya bilemedim sancım olmuyordu doğumdan sonra şuan acayip sancım da var spiralden sonra böyle durumla karşılaşan oldu mu
Tuba ArasSeda ilk 6 hafta öyle ara ara kanamalar oluşabiliyor ve sancılı geçebiliyor sonra düzene giriyor genelde☺️
Deletedmom5284 Spiralden sonra genelde adetler sancılı geçiyormuş normal canım, taktıranlardan öyle duydum.
ArasSeda Deletedmom5284 erken oluşu hakkında bilginiz var mı 19. Günde oldum doğumdan sonra hep 30 günde olıyordum baya düzenim bozuldu 🤦♀️