yusufum- mima-zigi kabin boy bebek arabası kullanıyorum.çok memnunum hatta aldığım en mantıklı karar diyorum ne zaman kullansam 😊 çok hafif,katlanınca kabin boy ve tek elle kapanıyor.görüntüsü çok şık.çift kademeli güneşliği var.tekerlekleri her alanda çok rahat gidiyor.yağmurluğunda yanında veriyorlar arabanın.
Ben bu arabayı aldığımda kızım 7aylıktı.haliyle dışarıya meraklıydı bu yüzden çift yönlü almadım.eğer çift yönlü arıyorsanız zigi sadece ileriye dönük,bebeği gözletleme penceresinden izliyorsunuz.bir de illa ön bar isterseniz bizim arabada ön bar yok,ekstra satılıyor ama ben onu almaya da gerek duymadım.