Merhaba kızlar iki buçuk yaşında ve 15 günlük kızım var … 15 günlük olan kızım için bebek arabası alacağım ama çok kararsızım sorun şu iki buçuk yaşında olan kızımla uzun süredir dışarı çıkmıyoruz bir kaç ay önce çıktığımıZda zor bindiriyordum çocuk arabasına ama şimdi çok kararsızım ikiz bebek arabasımı alsam yoksa tek bebek arabasımı alsam karar veremedim kardeşini kıskanıp binmek istermi? Ya istemezse ozaman da ikiz bebek arabası büyük gelir isterse almış olacağım tekli ne yapsam bilemedm siz olsanız ne yapardınız bunu düşünmekten bebek arabası alamadm