Kızlar 2yaşında ve 9aylık oğlum var ikisinide hamilelik testiyle hafif çizgi çıkmasıyla öğrendim ikinci bebekten sonra 40ım çıkar çıkmaz sprial taktırdım ama bu ay 15gün oldu gelmedi ikitane test yaptım negatif çıktı biri adetimin 6ncı günü geciktiğinde diğeri 14ncü günde sizce olsa çıkarmıydı ( karantinada olduğun İçin hastaneye kan vermeye gidemiyorum)