Kizlar 4 buçuk yaşında anna sınıfına da gidiyor. Yani nedensiz birseyi elimden alma huyu var herkesin onun yada benim. Eşya olan şeyinin kavramı yok. Hep ben alacam benim diyor. Ve sürekli ama sürekli parmaklarıyla oynuyor bu beni çileden çıkarıyor 😭😭😭 bir arkadaş tavsiyesiyle devletin ücretsiz terapileri var oraya götürsem mi. Bor yandan sanki çocuğum hasta
Ki goturecem düşüncesi var. Bilmiyorum kendimi çok kötü hissediyorum 😔😔😔😔