Zeynep_adem58 Kizlar oglum 2 yasinda hic bana duskun olan bi cocuk olmadi soyleki evdeyken sureklo anne anne der pesime dolaniyor tuvalete girsem kapida oturur beni bekler ama bi yere gitsem aramaz bni oyle babasindayken veya annemdeyken buraya kadar normal diceksimiz belki her cocuk bi degil ama annem i adini duysa aglar sanki bn degilim annesi de annem mis gibi surekli anane anane agliyor goruntulude bile gorse agliyor 1 ay kalsa annemde banamisin demez bi yere gitsem anneme biraksam hani eve gittiginizde ozler ya bebeginiz sizi annemdeyken hic unursamaz hatta annem siz kucukken ben bi uerdem geldigimde cok mutlu oluyordunuz dedi oglum kucukken bile beni gorunce hic tepki vermezdi neden boyleki acaba benimi svemiyor tuhaf bi durum ama evde babasi baktiginda beni ariyor bi yerden gelince heyecanlaniyor. Bugun eltim benim cocuklarim sesimi duysa agliyorlar bensiz dedi bn hic yasamadim bu durumu acaba verimli olamiyormuyim cocugima karsi
Sarikuzumalp Zeynep_adem58 verimle asla alakası yok bence. Çocuktan çocuğa değişiyor. Bazı çocuklar aşırı anneci babacı veya başkasına düşkün olabiliyorlar. Mesela ablamın oğlu aşırı anneci anneme bırakıp markete gitse arkasından 1 saat ağlıyor. Ama ben anneme bırakıp saatlerce gelmesem aramaz beni. Benim oğlum da 2 yaşında bu arada. Ama evde annecidir. Bugün balkona çıktım mesela beni bulamadı annem beni bırakıp gittiii diye ağlıyor 😂 ben hiç verimle alakalı düşünmedim. Olabiliyor böyle şeyler takılmayın. 🥰
jap Zeynep_adem58 verimli olmadığınızı düşünmüyorum. Kızım bana aşırı düşkündür 2,5 yaşında. Anneme, kardeşime, kaynanama bıraktığımda gayet durur onlarla bana bay bay yapar giderken. Ben gelince hemen ağlar mesela. Ama sebepsiz. Beni görünce ağlıyo😂
Elifdurununannesi Zeynep_adem58 benim kizimda 2 yaşında inanki benim kizimda evde anneci oyuncakla bile oynasa benim olduğum yere taşır oyuncaklarını tepemden inmez yapışık ikiz gibiyiz ama anaannesine gittiğimizde az önce annemdeydik mesela bize bay bay yaptı zor kandırdık gelmek istemedi bi dakikaları bi dakikalarını tutmuyor değişik bir nesil bizi bekliyor galiba 😆😆
bidibidibidi Zeynep_adem58 Vallahi kelimesi kelimesine beni anlatmışsın 😅😅😅 benim oğlumda öyle. Hatta annem ve kayınvalidem bu durumdan çok mutlu. Zannediyorlar ki bizi çok seviyo ondan annesine ağlamıyo. Halbuki kime gitse bana gelmiyor. Napsın çocuk Hergün benden başkasını görmüyor mutlu oluyo birilerini görünce 😀
nartanemm Kendinizi kötü hissetmeyin lutfen benim kızımda öyle biz gurbetteyiz 2 ay turkiyedeydik çok bağlandı kızım anneannesine hergun anneanneyi arayalım der annenizde çocuklarla nasıl oynayacağını biliyorsa dahada bağlanır ben bu zamana kadar hiç kimseye bırakmadım covit olunca mecbur anneme bıraktım beni aramadı 2 gün ama ne olursa olsun annesi sizsiniz hatta annem sen burda olsaydın hiç bilmezdin bi kızın var.hep bizde kalırdı der ama 3 gün 5 gün sonra sizi arar takılmayın hatta kizim aglamammisti ama 2. Günün ardından çok asabi olmuştu getirdim yanıma 2 gün dayanabildi kapıdan çıksa beni dakikasına unutur halasıyla babasıyla ama gün sonunda bilirimki bana ihtiyacı var sadece çok birlikteyiz farklılık görmek istiyorlar