Merhaba kısaca bişey yazmak istiyorum.34 aylık oğlum var.İstanbul’da sadece eşim var en yakınım olarak . İlk defa eşimin işinden dolayı burda yasamak zorunda kaldım.pandemi + hep yalnız olduğumuz için çok zor geçti. Oğlum ekrana alıştı bende o esnada işlerimi hallediyordum. Maalesef bu son dönemlerde arttı. Lütfen ama lütfen bilinçlenelim . Oğlumu Şubat ayından beridir gezdirmediğim doktor yapmadığım test kalmadı. Uyaran eksikliği denildi ama çoğu zaman otizm diyen doktorlar da oldu. Ama son psikiyatri görüşmemizde oğlumun düzeldiğini kreşin toparladıgını iyiye gittiğimizi uyaran eksikliği olduğunu söyledi doktorumuz. Sadece kısa bi süre özel eğitim alacağız. Oğlumun ismine tepki vermemesi ama göz teması çok iyiydi takıntılı değildi sadece komutlara çok uymuyordu ama kreşle çoğu sorunumuz düzeldi. Lütfen çocukları ekran karşısından alalım 10-20 dk deyip geçiştirmeyelim. İnanılmaz algıları kapanıyor. Otizm belirtileri veriyor çoğu çocuk bu yüzden otizm tanısı alıp kötü durumlara düşüyor . Bilinçlenmek amacıyla yazdım. Zamanımız teknoloji dönemi ve bunun zararı inanılmaz…