Kizlar selam,
oglum 20 aylik masallah cok iyi istahi vardi ama yok ensevdigi seyleri bile 2 kasik yiyip birakiyor corbasini dahi icmiyor..
ispanakli krep yiyor biraz ama ondan da sikilmaya basladi.
siz neler yapiyorsunuz degisik sevdirdiginiz tarifler veya yontemler var midir? 🙁