Gtmz Ozge76 evet ramak kalmış patlamaya inşallah kolayca çıkarır hepsini bir 4 aydır 6tanede kaldık ilerleme yok 😄
Ayseege6156 Ozge76 oyyy yerm o minik ağzını senin yaa bal bal bunlar 😍😍 benim oğlumda 8. Ayına girdi aynı böyle şişik az kaldı sanırım 🙈
Sareeninannesi Ozge76 bizimki 5 aydan beri böyle hala çıkarmadı 3 aydır uykusuz geceler sarhoş gibiyim inşallah kolay çıkarır sürekli bana saldırıyo ağzıyla saldırmadığı şey kalmadı biz çok zor çıkarıyoruz
Ozge76 Asya_19 evet bu fotoyu dün çekmiştim bugün farkettim elime bişey battı gibi ama emin olamadim 😀 teşekkür ederiz cnm 💕
Asya_19 Cam bardakla test et bn ole yapdim ses gelirse patlamış demek ama bn resimde patlamış gördüm cnm