MinikEcemmm Merhabalar bebeğim 3 aylik şeftali püresi yapayim dedim aranızda yapan var mı nasıl yapılıyor nasil saklanıyor açınca bor gunde bitmesi mi gerekiyor küçük kavozlara mi yapıyım teşekkür ederim
Mercan_nn MinikEcemmm bir tek seftali degil yapacagınız tum kavanoz purelerli günlük olsun zaten 10 dk nızı almaz ben sabahtan yapıp koyuyordum sıcak blendar edip kavanoz lara doldurup ters cevirmeniz yeter sonucta bebek saglık acısından taze gunluk olmasında fayda var bakteri mıkrop acısından 🤗
Mercan_nn MinikEcemmm ben kac aylık oldunu okumamıştım bebeginizin en az 5 aylık olmasını beklemeli msiiniz bence saglıkla büyütün bebişinizi 🌸
MinikEcemmm Mercan_nn cok saolun simdi için değil simdi zamani diye simdi yapayim dedjm…. instegram da gordum de yapicam dedi birisi ondan sordum simdi yapıp 6. Ayda yedircem tabi
minabebek MinikEcemmm allerjı yüksek oluyor birde sizin ayınız küçük bağırsak florasını bozmayın sonra sümüklü kanlı kaka ile huzursuz bir bebekle karşılaşmak inanın istemezsiniz 😖
MinikEcemmm minabebek ayy yok ben simdi değil bi fenomen de gördüm ek gıda için yapucam diyodu ondan sordum ben simdi mevsimi iken yapıp sonra yedirmek için
Alpingo MinikEcemmm ya annesi onun midesi bağırsağı neki acele ediyorsun bence 6. Ayını bekle..cok etken cok
MinikEcemmm Alpingo merhabalar simdi tabi vermicem ben ek gıda donemi için seftalinin tam zamanı ya o zaman vermek için simdi hazırlamak için sordum yanlış anlaşıldım