Oğlum 7 ay 10 günlük . Emzirip uyutuyorum ama çok fazla uyumuuo gündüzleride bu şekilde max. 1 saat o bile olmuyor bu aralar. Yarım saatte bir uyanır oldu. Geceleri beni çok kötü etkiledi sütte olmuyor sürekli uyandığından uykusuzluktanda ölücem 🤦🤦 yardım edin lütfen sizinde başınıza geldimi(ek gıda + anne sütüyle besleniyor)