Hayırlı geceler hanımlar benim kızım 11 aylık ve ek gıdaya basladigimiz dan beri yoğurt veriyorum ama öyle çok veremiyorum çok verdiğim zaman pişik oluyor malesef kii 😟 Bu yoğurt ve süt ürünleri pişik yapar mı ben bunlara bağlıyorum çünkü normal yemekler birşey yapmıyor ama yoğurt verdiğim zaman oluyor ve 1 yaşına girecek yaşından sonra inek sütü vermeye bile korkuyorum açıkçası nasil bir yol izlemeliyim başından geçenler yardımcı olabilir mi? Doktora gitmeli miyim?