s1819 1 hafta sonra cis demeye basladi 😊 22.5 aylikti daha yeni biraktik. Onceden basarisiz denemeniz vardi o yuzden saglama almak icin direk bezi cikarmadim. Sabah uyanir uyanmaz klozete goturdum yapti woww aferin filan dedim hosuna gitmesini sagladim. Sonra tekrar bezi taktim. Az cok saatlerini biliyorum iste ara ara goturdim cogunu yapiyordu. Bikac gun oyle devam ettim baktim bez hep temiz kaliyor hep tuvalete yapiyor bezi cikardim. Gece bez takiyordum 4. Gundu galiba bez bitti o gece takmadim. Tuvalete goturdim yapti bi kere altina kacirdi. Ama ertesi gunu daha iyi oldu alisti gece bez birakma bu isi hizlandirdi bence. 1 hafta sonra da geldiginde soylemeye basladi. Bazen dalarsa yada gec kalirsak kaciriyor onun disinda iyiyiz bence en uygun donem 22 23 aylik donem gibi😊 once 19 aylikken denemistim anlamiyordi ama simdi hem anliyor hem inatlasmiyor. Ben daha gec bsslarsam instlasir zorlasir diye korkmustim