Lütfen bilen yardımcı olsun bebeğimin burnu tıkalı doktora götürüyorum hiç birleyi yok sadece serumla temizle diyor temizliyorum aspiratörle çekiyorum ama hiç azalmıyor bile uyuyamıyorum mahvolduk uykusuzluktan resmen horluyor ve birden nefesi kesilip uyanıyor iki dakikaya bir benim gibi yasıyan var mı onu rahatlatmak için ne yapabilirim çok çaresizim bebeğim 2 aylık daha