Merhaba güzel anneler bizim aslında çok iyi doktorumuz var ama geçen 6.ay kontrol sonunda canımız sıkıldı ekim ve kasım aylarında hiç yer olmadığını söyleyip aralık ayına randevu verdiler daha 7 aylık yeni oluyoruz doğduğundan beri aynı doktor takip ediyor acaba dedim değiştirmek mi gerekir yani nasıl takip ettiği çocuklarına randevu ayarlayamazlar?