Giizeem bizimki 4.ayından beri öyle yapıyor yapışkan ve sanki kına gibi yeşil 7 aylık olduk hala yeşil tonlarında yapıyor kaç dr'a götürdüm hiç üşütmedi bu zamana kadar onlar normal olabilir dediler ben kan damlasına yoruyorum 4 aydan beri onu içiyor diye diyorum ama doktora kalsa normal yani