Zeynep-alya Merhaba anneler elimde hiç açılmamış bebelac 1 numara var kullananlar varsa uygun fiyatlı vericem
Eslemcim Bnm de Elimde hiç açılmamış 1 numara (0-6) ay EVOLVIA NUTRİPRO PLUS MAMA VAR ALMAK İSTEYEN VARMİ
Nefeshiramm Zeynep-alya pazarlığa girelim 🤣🤣 60 tan ver bide kargo parası vsar o ne kadar tutar acaba 🤣