Fadimee11csknn12 benim bebegimde 38+3de geldi dünyaya solunum sıkıntısı olduğu için küveze alındı. Asıl anne karnında kaka yediği için alındı ama o da solunum sıkıntısı yapmış o yüzden aldılar. Solunumu kestikten sonra enfeksiyonu da düşünce 2 gün beni de yatırıp öyle kontrol altinda tuttular. Emzirme anında ve sonrasında solunumu normal mi diye bakıp öyle taburcu ettiler. Muhtemelen sizi de hastaneye alıp 2 3 gün bakarlar duruma besleme sonrasında ona gore taburcu ederler. Biraz uzun oldu ama umarım hemen kavuşursunuz yavrunuza , çok geçmiş olsun 🧿🤲