Zddddz Kızlar kızım artık beşiğe sığmıyor. Eşimle ayrı yatıyorduk. Kaç haftadır. Yere yatak açtım o yerde yatıyor biz yatakta hiç içime sınmiyor. Aklım kalıyor yanımda olsun istiyorum bu sefer eşimle ayrı kalıyoruz. Yatak önerisi olan
Gmze1998 Zddddz Ben kızım yatak ardik hala hazır değil sanırım yer yatağıni seviyor bnde yanında yatıyorum bebekler sert yeri sever hep vicdan yapmanıza gerek yok evlerde beton değil artık parke var yatak var altında örtü var üşümez merak etme ususe uyanır zaten
cilemm_karasu Zddddz benim kızımda yerde yatıyor odada yanımızda . Yataktan düşüp kolunu kırdı o günden beri yatırıyorum artık 17 aylık baza yatağı aldık biz yataştan peteğin yanına koyduk çok güzel uyuyor . Bu şekilde yapabilirsiniz biraz daha büyüdüğünde odasına tekli baza alıp orda kullanıcam yatağınıda .
Zddddz Gmze1998 cilemm_karasu şuan yerde dönüp dönüp bakıyorum yerde diye. Dediğiniz mantıklı araştırıcam bende. Montessori yatak Nasıl acaba
cilemm_karasu Zddddz ilk başlarda bende öyle oldum yanında yattım uzunca bir süre ama tek daha konforlu yatıyor emin olun içiniz rahat olsun .😊 Markayı hiç bilmiyorum açıkçası ama.size tavsiyem görerek deneyerek alın kalitesini test edin
Gmze1998 Zddddz Kenarlari çitli yatak yatak bariyeri aldım yatsın diey dibe döne çarpa çarpa uyandırıyor kendini 😃kaldık gene yer yatağına