Kızlar bebeğim 11 aylk ve hala inanilmaz eklem agrilarim var kalsiyum kullandim bana msn demedi ozellikle sabahlari kalkinca topalliyorum kirilacak gbi agriyor ayak bileklerim snra biraz yuruyunce geciyor bazen diz kapagm cok agriyor ve genelde topalliyorm agridan emzirme döneminde bu sekilde skntilar yasayip caresini bulabilen oldumu p.tesi ortopediden randevu aldm ama hic umutlu dglm bulabilecklerini sanmiyrm hangi agri icin gittimse bisi yok deyip göndermelerine alistim😞