Merhaba kızlar.daha yeni dogum yaptım.kızımı malesef yogun bakıma aldılar😔 cok sükür cok büyük biseyi yok.dogum yaptıgım ilk gün cok derin ve hızlı nefes alıp verdiği icin yogun bakıma alındı.bugün emzirmeye gittiğimde morarmaları oluyormuş zaman zaman.sizdede böyle bisey oldu mu hic?genelde burun ve üst dudağının arası anlık morarıp geciyo.pazartesi kızımı yanıma alıcam simdiden korkuyorum bisey olur diye😔