emirinannesii Kızlar burda sling önerisinde bulunanlar oldu kısmen de olsa ev işi yapabilmek adına. Kullanan var mı aranızda? Kolaylık sağladı mı? Ben koltukta bebekle yapışmış bir halde olan anneyim🤦🏻♀️ Ve hangi slingintercih etmeliyim?🤗
Zekimurendebizigorecekmi emirinannesii Kanguru alın bence sling çok kısa süre kullanılıyor .. kanguruyu 2 yaşına kadar bile kullanırsınız . Diğeri en fazla 4. 5. Ayda esneyip kötüleşiyor
Zlm emirinannesii benim kızda kucak seviyo ama slingde dışarı cikmiyosak durmuyo onu koyuyorum bana bir ikicdk veriyo çıktık çıktık yoksa basiyo ağlamayı 😄
kahvekokusuu emirinannesii ben ilk 4 ay slingle yapışık gezdim🤭 sevibebe sling zor gibi görünse de cok rahat kullanimi var bebek icinde cok rahat ediyor 4. Aydan sonra da neko kanguruya gectim 11. Ayina kadar kullandık ondan da cok memnundum
cutemommy emirinannesii benim bebegim 3 aylik olunca bana dogru donuk olmak istemedi slingi kullanamadım sizin de aynısı olabilir varsa tanıdığınız ödünç alın bir süreliğine. Yoksa kanguru almalısınız zaten kış geliyor bol bol kullanırsınız
emirinannesii Zekimurendebizigorecekmi kangurum var ama cok kalın biraz kaba zorlanır mıyım diye düşünüyorum evin içinde🙈