Alya_7 canım benim bebeğimde öyleydi şuan azaldı çok şükür. Bende inek sütü alerjisinden şüphelenmiştim ama doktor olmadığı söyledi. Keçi sütlü mama kullanıyorum gaz sorunu azaldı ama kusması devam ediyor eskiye göre azaltı reflü kusması olduğu söyledi doktorumuz kilo kaydı olmadığı için ilaç verilmedi. Ama ben laktoz sorunu olduğunu düşünüyorum tekrar bir doktora götüreceğim.