Meltem_Zeynep Merhabalar bebeğim 3 aylık ama son bir kaç haftadır sürekli uyku öncesi ağlıyor krize giriyor ilk defa bugün 40 dakika aralıksız ağladı neden olur bu tarz şeyler bilgisi olan varmı
zhrayca2001 Meltem_Zeynep atak olabilir belki bende şuan aynı durumu yaşadım uyku saatiydi ağladı ağladı kucağıma aldım göğsümde biraz emerken dolandım ayakta gezindim kucağımda salladım sakinledi bi saldı kendini gözler giderken hemen uyumadan beşiğine koydum gözler bi açıldı ama pış pış derken öyle baka baka gözler gitti en son uyudu🤗
Meltem_Zeynep zhrayca2001 gerçekten çaresiz kalıyorum dediğiniz gibi göğsümde uyutup koyuyorum hemen uyanıyor sakin çocuğum gitti çılgın kızım geldi resmen
zhrayca2001 Meltem_Zeynep başka bi sıkıntısı yoksa atakdır o zaman canım bizde o aylarda aynı bahsettiğin şeyleri yaşadık geçio bi süre sonra sabret bi düzen oluşturmaya çalış belki vardır bilemiyorum tabi ama geçecek merak etme bebeğin büyüyo annesi🥰
pellini ay atağı uyku gerilemesi yaşadığınız şey . bende yaşadım benim oğlum şuan 2 yaşında hala çekiyprum ben geçmedi malesef inş sizinki geçer 😔4-5 saat çocuk salladığımı bilirim
Meltem_Zeynep Çok güzel uyku düzeni yaptı kendisine kendiliğinden öğlen 12 gibi öğlen uykusuna yatıyo en az 2 saat uyuyodu sonra uyuyup uyanıp denge kuruyoduk en geç 11 bucukta gece uykusuna geçiyordu şimdi arıyoruz o günleri