Betulnur aksam_ 13 ayligiz 8 kilo benim kızım sağlığı yerindeyse bence cok da dert etmeyin kendinize 🌸
Browni_61 Betulnur 13 aylik 8 kilo az değilmi ama.Saglik hepsinden onemli tabiki ama cok zayiflikta sagligi bozuyo cok kilonun odlgu gbi
Boymother aksam_ Hayir gayet iyi ama sabahları kahvaltisini sağlam yapmalı annesi. Bıldırcın yumurta sarısı, pekmez , tahin , bisküvi, peynir yedir. Ara öğün muhakkak ver . Çorba tukettir bolcana…
aksam_ Boymother kahvaltı pek sevmiyor diğer öğünler ve meyvelerle arası iyi ama ne peynir yiyor ne pekmez tahin
Betulnur Browni_61 evet olması gerekenden az ama iştahlı bi bebek degil cok da hareketli ama cok şükür direnci yerinde herseyi cok erken yapmaya başladı dönme emekleme yürüme v.s sağlığını etkileyecek bi durumu veya tahlillerde bi sıkıntısı yok
kubra2608 aksam_ bizimki 10.8 kg çıktı en son 10 aylık 6 günlük.Sizinki de normal ama çok da az değil 😊
aly2020 aksam_ prematüre doğdu süt alerjisi çıktı derken 14 aylık 8.5 kilo . İştahı da sağlığı da gayet yerinde. 9 aylık ayaklandı 12 aylık yürüdü vs vs Kilosu düşük diye sağlıksız olmuyor merak etmeyin ☺️
Boymother aksam_ Denemelisin annesi, gelişimi için çok iyi kat sabah kahvaltısına bak 1 2 almaz sonra sever.. Sonuçta bebek ne olsa yer 🙂
Bircocukannesi_ aksam_ ayneen bizde 10 ayligiz ve 9 kilo bende Bilmiyorum iyimi kotumu bekliyeyim burdaa
kubra2608 aksam_ sabah 8 gibi mama içiyo sonra 10-11 gibi bizimle kahvaltı yapıyo.Öğlen çorba içiyor sonra meyve yiyo sonra biraz mama akşam da yemek yiyo bizimle 😊İştahlı bi bebek her şeyi yemek istiyo bu yüzden ek gıdada şükür sorun yaşamadık sevmediği hiçbir şey yok 😀
Bircocukannesi_ aksam_ sabah kalktiginda biberon iciyor bir iki saat sonra yemegini veriyorum yani ekmegi kaynatip iki seker koyuyorum sonra sogunca bi kasik yogurt verip yediriyorum zar zor yiyor hic istahi yok ama
aksam_ Boymother bugün tahin aldım bakalım inş sever. Yumurtanın beyazını da denedik alerji çıkmadı şükür. Peynir yememesi çok üzüyor ya. Omlek vs yapıyor öyle de yemiyor
Boymother aksam_ yumurtanın beyazı verilmemeli sadece sarısı annesi .. sever inşallah pekmezle karıştırın verin sade midesini bulandırır
aksam_ kubra2608 ben de günde iki kez mama veriyorum bebelac. Kahvaltı dışında diğer öğünleri iyi. Pankekler omletler vs yapıyorum ama kahvaltı sevmiyor deli oluyorum 😃