15 günlükken başladı kızımın reflüsü. Şuan 4,5 aylık mama destekli ilerliyoruz. Dr u mamayı 3 ölçek veriyorsan suyu 80 ml hazırla mesela dedi. Kaç ay öyle devam ettim. Şuan daha iyi yavaş yavaş geçecek sanırım. Gaviscon, motilium hepsini denedim. Hiç faydası olmadı.