14 aylik kizimin istahi kesildi.. sabah yese aksam yemiyor..aksam yese kahvalti yapmiyor falan…10 kiloydu gecen ay kiyafetle tartri doktor ve asla durmadi tartida. 10 bile olmadigini dusunjyorjm. Bu ay da hasta oldu vs. dustu bence kilosu…cok sik hasta oluyor(emmesine ragmen) artik ne yapacagimi sasirdim. Sutten kesersem acaba istahi duzelir mi? Hem biraz toparlar istahi hem uykusu ve bagisikligi guclenir diyorum ama…sizin bebekleriniz nasil? Ne yapmali? Boyu da uzun degil 73 idi sanirim