Pinkoloji
[bilinmeyen] bizimkide duramıyor. Ayrıca doktor da durdurma dedi bize. Oturur pozisyona da getirme dedi kalça cikikligi yüzünden. Bazen komşularım yada kayınvalidem ayakları üstünde tutuyor veya oturtuyor izin vermiyorum. 4 4.5 aylık iken dedi doktorumuz bize.
NaimeYilmaz
[bilinmeyen] daha kucuk degıl mı. 🤷♀️
AlpBebek
[bilinmeyen] 8 aylık bebeğim var ama uçamıyor 😱 resmen buna benzer bir şey demişsiniz. 🤦🏻♀️
deletedmom01
[bilinmeyen] Canım bu soruyu espri olarak soruyorsun sanırım yoksa tersi gerçekten mantıksız daha minicik yani ayakta durması anormal olurdu ☺️
Derya3434
[bilinmeyen] arkadaşlar ütopik bir şey söylemişsiniz gibi size tepki vermiş ama sorduğunuz şey gayet mantıklı. Şu anlaşılmasın tamamen ayakta durması gibi. Siz destek verdiğinizde bebeğinizin yere basması lazım uzmanlar elbette bastırmayın diyor ancak çok kısa sürelerle bir şey olmaz. Kısa kısa ayakta tutmaya çalışın çok çabuk kapıyorlar.
Muazzez
Burada size fikir danışan birisiyle dalga geçmek gerçekten çok büyük saygısızlık 2 ay 17 günlük oğlum var ve kollarında tuttuğumda ayaklarıyla bana doğru geliyor. Yattığı yerden kaldırırken bile kasıklarıma sert sert basıyor her çocuk bir olacak diye bişey yok tabi bazı çocuk 9 ayda yürür bazısı 12 ayda bu bir problem değil içiniz rahat olsun ben bol bol güneşe çıkardım ama bebeğin güneşten aldığı vitamin kasların gelişimine yardımcı oluyor 😊
ygmr
[bilinmeyen] erken cnm bazi cocuklar gec basar hemen yurur bazilari hep basar yurumesi uzun surer dert etme daha minnacik o bnmki 4 ayi az geçtik bastiriorm arada o bile az basio hem cpk erken gazla bastirma bence kaga kismi ahir oluo zaten k2ndini tasiyamaz
Betl42
Soru cok sacma ilk Bebegınız ondan galiba emeklesın istersen :)
Gurbettebianne
[bilinmeyen] çok küçük daha BÖyle şeyler bekleme zaten çocuktan canım
gokcetugce
[bilinmeyen] yaptığınız zararlı bişey ama doktorumuz ayakta tutmayın dedi bize
ilknurcelik
[bilinmeyen] benimki 3 ay 21 günlük benimki de öyle hatta 4 aylık kontrolde doktora soracam. Normalde de ayaklarını balerin ayağı gibi yapıyor
Happymother
Canm kızım 25 günlük ayaklarını ittiriyor ben ittirdiğimde tabi ben bastıramıyorum ama evet basması lazım oğlum basıyordu çünkü ama en önemlisi basını dik tutabiliyormu tutabiliyorsa gerisini takma
Dorukegeninannesi
[bilinmeyen] cnm benim ki 6 ay olcak hala parmak ucu basıyor endişenme doktor normal dedi