Tırnak kesme konusunda çok beceriksiziz. Törpüsüde var ama onuda tam beceremiyoruz. Eldiven takmadığımızda heryerini cırıyor. 2 aylık oldu, el becerileri gelişsin diye eldivenini çıkartmak istiyorum ama tırnaklarına nasıl çözüm bulabilirim? Ya da erken mi, siz eldiven kullanıyor musunuz?