Selam kızlar bebeğime mama olarak aptamil aldım ama beğenmedi içmiyor, öncesinde de hipp almıştım onu biraz biraz içiyordu. Şimdi bebelac gold deneyeceğim sever mi bilmiyorum ama koca kutu aptamil de boşa gitsin istemiyorum bir sürü para yazık. İki farklı marka mamayı birer ölçek karıştırarak yapsam olur mu acaba yapan var mı