Kendi yatağınıza alın bebeğinizi Sırtına yastık koyun hangi tarafa az yatıyor ise o pozisyonda yatırın ve emzirmeye başlayın uyku saatlerini bu şekilde yaparsanız bıraktığınız gibi uyuyup kalır ben o şekilde yapıyorum hatta şuan bile o şekilde uyuyor paşam 🥰 kendisi hep sağına yatar bende gündüzleri sola yatırırım birde gece yatağına koymadan önce bu şekilde uyuturum birkaç saat değilse bir ara yamulmaya başlamıştı 🤦🏻♀️