Herkese merhaba. 4.5 aylık bir oğlum var. Sağ testis torbaya inmemişti doğduğunda 6. Aya kadar bekleyelim dedi doktor. Hâla inmedi ultrasonda kasıklarda görünüyor. Doktor ameliyat ile torbaya indirmeyi önerdi aynı ameliyat sırasında sünneti de yapılacak. İnsanlar 2 yaşına kadar iner ameliyat ettirmeyin diyor ama doktorda o zamana kadar testis içerde çürüyebilir dedi. Kafam oldukça karıştı. Başına gelen var mı acaba? Fikri olan varsa yazarsa sevinirim.