1anne1bebek_ Mervefe07 merhaba Yiğenim bu durumdan kaynaklı ameliyat oldu.. Henüz yaşında bile değildi ameliyat olduğunda, 4 günde iyileşti hiç korkmayın.. Rabbim tüm evlatları korusun ☀️
Balbademim3 Mervefe07 Bizde de inmemiş testis durumu vardı doktor 1 yaşına kadar bekleyelim dedi, bekledik. Düzeldi kendiliğinden. Sizin bebeğiniz kaç yaşında?
Deletedmom_64 Mervefe07 benim kuzenim geçirdi çok basit korkulacak birşey yok sizde rahatbokun geçmiş olsun
Mervefe07 1anne1bebek_ teşekkür ederim cevap verdiğiniz için bizimkide 9 aylıkken olucak 🙏inşallah güzel geçer çabuk iyileşir
Mervefe07 Balbademim3 bizimki düzelecek gibi değil canım karnının içinde kalmış ele gelmiyor doktor 1 yaşından önce müdahale etmiyoruz dedi ama bizimki içeride olunca çok beklemek istemedi 😪