Ilaydaa bazı bebekler almayınca almıyormuş emziği aslında diş sağlığı açısında iyiymiş emzik kullanmamaları ama bazen özellikle dışarda tok olduğu halde emmek istemesi gelebiliyor o anda kurtarıcı olurdu, şu ana dek chicco nun renkli silikonlarından almıştık 0-2 ay olduğu halde şu an ağzına küçük ama en uzun süre tuttuğu o oldu, bir de tüm emzikleri 2 li aldık biri dışarda biri ev için diye şu ana dek 300 tl ye yakın sadece emziklere gitti yazık 😟