Kuzisvera aloeverrra ay cok iyi biliyorum o hissi. Benim evimdede vardi 4 tane oldurdukten sonra taşındım evden. Imkanlarimiz kısıtlı oldugu halde duramadim o evde. 2 cocukla cok korktum allah yardimciniz olsun
Sefeff aloeverrra biz nerden geldiğini bulamadık valla siz buna bagliyorsaniz önleminizi alın bakın bir daha görmezseniz zaten dediginiz gibi oradan gelmisitir
aloeverrra Sefeff geçen sene de balkonda görüştük ama evde ilk kez gördük hava da soğudu nerden geldi bilmem ki
Asafeymeninannesii aloeverrra Korkutmak istemiyorum lakin beni akrep soktuğu zaman ölmek istemiştim. Acısı çekilecek gibi değil. Her türlü önlemi en kısa zamanda alın ve mümkünse o evi terkedin
Sefeff aloeverrra ben banyoda gördüm dedim banyodan mi acaba sonra tuvalette gördüm salonda balkonda her seferinde başka yerde gördüm. O yüzden bulamadık nerden çıkıyor
Vuslat23 Bızde yenı eve tasındık site 8 katlı ksrsı blok 5. Kat balkonunda görmüş tırstım valla heran heryere bakıyom sıneklık hersey zaten var yınede tetıkteyım
Minikom72 aloeverrra belkide cnm olabilir Allah yardimcin olsun aslında imkanın varsa o evden çık cnm çok tehlikeli