Seydaylc_ Hanımlar 48 günlük bebegim var gece ve gündüz uyuyo ama akşam asla uyuyamıyorum siz nasıl uyutuyosunuz bebislerinizi
Derinsu34 Seydaylc_ benim kızımda akşam 7 gece 12 ye kadar uyumayınca sürekli mızmızlanıyordu birde kolik olduğunu öğrendim. İnşallah sizde böyle bir sıkıntı yoktur.
cemreninnannesii Seydaylc_ yani saatlerce ağlıyor mu her akşam ağlıyor mu sallanarak mı susuyor veya uyuyor
Derinsu34 Seydaylc_ diğer bebeklere göre fazla gazlı. Çıkarmadığı zaman aşırı huysuz oluyor. Zıplamak, arabada seyahat etmek, hamak, kundak bunlar birazda olsa azaltıyor ağlama krizlerini 😐😐
Seydaylc_ cemreninnannesii hayır arada mizmizlaniyo ve uyumuyo kucagimdayken ses yok gözünden uyku akmasına rağmen uyumuyo