Hanımlar merhaba iki buçuk yaşında oğlum var. Alerjik bir bebek, süt alerjimiz vardı çok şükür atlattık ama gribal enfeksiyonları ne yazık ki ağır geçiriyoruz. Bir ay önce kusma ateşle başladı hastalık serum iğne filan toparladık peşinden öksürük burun akıntısı geldi. İki kere doktora gittik antibiyotik kullandık, ventolin cortair kullandık hala soğuk buhar takviyesi veriyoruz. Bir iki gün iyileşir gibi oluyor sonra yine burun tıkanıklığı akması hafif ateş geliyor. Ne yapacağımızı şaşırdık , tecrübeli anneler lütfen yardım edin ne yapayım? Bu arada covid değil testimiz yapıldı