Her bebek özeldir ve ihtiyacı da farklıdır ama Smayı benim bebeğim de sevmemişti, sanki büyüdükçe tat duyusu geliştikçe kendisi bunu bize hissettirdi ve bıraktık. Cidden kokusu ağır, balık yağı geliyor buram buram. Bebelac goldu ise seve seve içiyordu ve kilo açısından da daha iyi gelmişti, toparlanmıştı. Kaka açısından da daha rahatlamıştı, gaz yapmıyordu. Tavsiye ederim. Bebeğiniz size ne hissettiriyorsa ona göre davranın. Hoşlanmıyorsa zorlamayın, değiştirin.