Hikmet93 Arkadaşlar bugün oğlum ilk defa ağlayarak katıldı.. çok korkuttu beni .. devamı gelir mi yaşayan var mı neden olur bu baya 15 20 saniye gitti morardı.
herseyguzelolacakk Hikmet93 kaç aylık canım. Atak döneminde özellikle 4 aydan itibaren ara ara oluyo öyle
2maviboncuk Hikmet93 Benim oğlumda böyle oluyordu doktor böyle olduğunda yüzüne 3defa kısa kısa üfleyip sakinleştirin demişti zamanla düzeliyor.
Hikmet93 herseyguzelolacakk 15 aylık canım önceden hiç olmazdı bugün misafir vardı biraz bakmadım o da iki dakika yani bırakıp almamla böyle oldu
herseyguzelolacakk Hikmet93 anladım canım benimkide o aylarda. Bu aylarda anneye düşkünlük baya baya artıyor. Siz ilgilenmeyince iyice kızıp o yüzden ağlamıştır. Ben bide nazara da inanırım canım. Çocuğun üzerini komple değiştirip bi duş falan aldır oku. İyi gelir inşallah
Hikmet93 herseyguzelolacakk kaynanamgil vardı çocuk zaten onları çok sevmiyo bide bende bırakınca sinirlendi birazda nazar ettiler belli oldu