Kbrurz Merhaba anneler Zorlu sürecin 13 saatindeyiz ancak benim göğüslerim felaket durumda memeden kesen anneler önerileriniz nelerdir göğüste oluşan sancı için 😵💫
1anne1bebek_ Kbrurz merhaba.. Ablam oğlunu 2 yaşında sütten kesmişti.. Emzirme danışmanı bir arkadaşım bu süreçte ablama gögüslerini Sıkıca sarmasını önermişti..
Kereminannesiii Kbrurz öncelikle kendinizi rahatlacak kadar sağım yapın ve soğuk uygulayın. Sağmazsanız zor olur
1anne1bebek_ Sıkıca sarmaktan kastımda şu ; küçük beden sütyen takmak ya da tülbent yardımıyla sıkıca göğüsleri bağlamak.. Böylelikle siz hareket halindeyken gögüsler sabit kalacak ve ağrı hafif olacak şeklinde söylemişti.. Umarım sizinde en kısa sürede geçer 🌷
1anne1bebek_ Kereminannesiii evet bu da arkadaşımın tavsiyesi arasındaydı.. Sıcak suyla asla duş almayın demişti.. Tamamını olmayacak şekilde sağım yapmayı deneyin